با این نکات شکم شش تکه داشته باشید

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۱۲

اگر شما هر روز به باشگاه بروید، اما به تغذیه خود توجه نداشته باشید، نتیجه خوبی نمی‌گیرید، خصوصاً برای داشتن شکم شش تکه.


به گزارش وب سایت رسمی ایفمارک، نیما ایوبی دپارتمان تغذیه مرکز پزشکی عالی فیفا و ای اف سی (ایفمارک)، با این نکات شکم شش تکه داشته باشید
اگر شما هر روز به باشگاه بروید، اما به تغذیه خود توجه نداشته باشید، نتیجه خوبی نمی‌گیرید، خصوصاً برای داشتن شکم شش تکه.
ماست یونانی: ماست یونانی علاوه بر اینکه پروتئین دارد و برای عضله سازی مفید است، غنی از کلسیم و پروبیوتیک‌ها است که به داشتن شکم شش تکه کمک می‌کند. در خرید ماست یونانی به برچسب روی آن توجه کنید که طعم‌دار نباشد و قند هم نداشته باشد.
مکمل پروتئین وی whey : این منبع پروتئینی از آسیب‌های عضلانی جلوگیری کرده و باعث افزایش رشد عضلانی و نگه داشتن بافت عضلات می‌شود. اگر پروتئین لبنیات برای شما مشکل ساز است و به دلیل آلرژی به آن نمی‌توانید مصرف کنید، پروتئین وی مشکلاتی مانند ناراحتی معده، نفخ و حتی در کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند، ایجاد نمی‌کند.
مواد غذایی که نباید مصرف کنید: از مصرف مواد غذایی که حاوی چربی ترانس هستند خودداری کنید. همچنین نباید مواد غذایی فرآوری شده مصرف کنید. در صورت مصرف الکل، حتماً مصرف آن را نیز ترک کنید.
نکته مهم: در مصرف مکمل ها دقت کنید چرا که ممکن است بدون آن که بر روی بروشور یا لیبل نوشته شده باشد آلوده به مواد ممنوعه و دوپینگ باشد.
در پایان تاکید می گردد، استفاده از مکمل ها حتماً می بایست تحت نظر پزشک و یا متخصص تغذیه و برحسب نیاز افراد صورت پذیرد تا آسیبی به سلامت شخص وارد نشود.

کـانـال رسـمـی ایـفـمـارکـــ را در تـلـگـرامـــ دنـبـال کـنـیـد.