کدام یافته ها در تصویربرداری لگن، بیشترین ارتباط را با درد این ناحیه دارند؟

تشخیص دقیق مشکلات لگنی با توجه به شیوع بالای آنها (شامل اختلالات غضروف و تغییرات لبروم) نسبتا پیچیده است.

ادامه مطلب


مشکلات اندام تحتانی ، بیشتر از انچه که فکر میکنیم در فوتبالیست ها شایع است.

در ارتباط با مشکلات تاندونی ، باید ذکر کرد که تقریبا یک چهارم بازیکنان ، در طول فصل ، دچار یک مشکل تاندونی میشوند و درد تاندون ها رو تجربه میکنند و حدود چهار درصد بازیکنان به خاطر این درد مجبور به بیرون ماندن از مسابقات میشوند. و متاسفانه غالبا به علت عدم دریافت درمان صحیح و عدم کنترل فشار وارده به بازیکن به علت تمرینات و مسابقات، این مشکلات در ایران حالت مزمن و پایدار به خود میگیرند.

ادامه مطلب


استفاده از زانو بند باعث ضعف عضلات پا مي شود؟

استفاده از زانوبندهاى طبى كه به ثبات زانو كمك ميكند همواره بعد از آسيب هاى زانو توصيه مي شود.

ادامه مطلب


۵عادت که شکست در زندگیتان را حتمی می کند:

اما در واقع تنها کسی در جهان که کنترل کامل اقدامات و تصمیم های شما را در اختیار دارد، خود شما هستید.

ادامه مطلب


شکستگی ترقوه در فوتبالیست ها

جراحی جهت اصلاح وضعیت و بهبود قدرت عضلانی مهترین بخش درمان میباشد

ادامه مطلب


آیا تمرین با معده خالی ،خوب است یا بد

افرادی که با تمرکز بر حفظ و رشد عضلات ،اما با معده خالی، ورزش می کنند، با اینکار حجم عضلات خود را از دست می دهند.

ادامه مطلب


عوارض کاهش وزن فوری

هدف از کاهش وزن، چربی سوزی و حفظ توده‌ی بدون چربی بدن است. اما هفته‌های اول کاهش وزن فوری معمولاً همراه با از دست دادن ترکیبی از وزن ِ آب، گوشت بدون چربی و چربی بدن است

ادامه مطلب

پنج راه جهت افزایش کارائی ذهنی در فوتبالیست ها

هرگاه شما به عنوان یک فوتبالیست میزان شوت و پاسهای اشتباه بیش از حد معمول داشتید ، زمان استراحت ذهنی فرا رسیده است

ادامه مطلب


انتخاب مكمل

مكمل بايد بر اساس سابقه تمريني،هدف،ژنتيك و تيپ تمريني فرد و زير نظر فرد متخصص انتخاب و مصرف شود.

ادامه مطلب


خار پاشنه

معمولا اولین نشانه ها با گرفتگی عضلات دوقلو و پشت پا آغاز می شود. سپس این علایم به سمت پایین پا و نهایتا پاشنه می کشد.
بعد از ایستادن های طولانی مدت، راه رفتن طولانی مدت و گاهی حین ورزش و دویدن دردی تیرکشنده در پاشنه احساس می شود.

ادامه مطلب


تغذيه و آلزايمر

ورزش نيز يكى از شاخصه هاى مهم در حفظ و افزايش عملكرد مغزى است؛ همچنين صحبت، ارتباط با ديگران و فعاليت هاى اجتماعى       مى تواند تأثير قابل توجهى در سلامت ذهن و فعاليت هاى مغزى داشته باشد  تا عملكرد ذهنى افزايش يابد

ادامه مطلب