شیر شکلات

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۵

از دست دادن الکترولیت زیاد از راه تعریق می‌تواند موجب علائمی چون خستگی، گرفتگی‌های عضلانی و آشفتگی ذهنی شود. شیر شکلات می‌تواند از این جهت به شما کمک کند.


به گزارش وب سایت رسمی ایفمارک، نیما ایوبی دپارتمان تغذیه مرکز پزشکی عالی فیفا(ایفمارک)، آبرسانی به بدن بعد از تمرین و ورزش، یک ضرورت است، مخصوصاً اگر بخواهید ریکاوری خوبی داشته باشید و به استقامت خوبی هم دست پیدا کنید انتخاب بهترین نوشیدنی کار عاقلانه‌ای است.
خوشبختانه آب، تنها چیزی نیست که می‌توانید برای جبران مایعات از دست رفته‌ بدن‌تان از آن استفاده کنید. شما گزینه‌های بیشتری از آب یا نوشیدنی‌های ورزشی پیش رو دارید.
شیر شکلات
شیر شکلات دو برابر کربوهیدرات دارد که می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای ریکاوری بعد از تمرین باشد. مصرف کربوهیدرات بعد از ورزش، با تامین مجدد گلیکوژن از دست رفته حین تمرین، عضلات را سوخت رسانی مجدد می‌کند. همراه کردن کربوهیدرات با پروتئین، بهترین راه ریکاوری عضلات خسته‌ی شماست.
از دست دادن الکترولیت زیاد از راه تعریق می‌تواند موجب علائمی چون خستگی، گرفتگی‌های عضلانی و آشفتگی ذهنی شود. شیر شکلات می‌تواند از این جهت به شما کمک کند.
محتوای بالای آب آن می‌تواند بدن‌تان را هیدارته کرده و مواد از دست رفته‌اش را تامین کند، مانند پتاسیم، کلسیم و منیزیم. مطالعات نشان داده که شیر شکلات می‌تواند بسیار سودمند باشد، به ویژه برای فوتبالیست ها، دوچرخه سوارها، ورزشکاران استقامتی و دونده‌ها.

کـانـال رسـمـی ایـفـمـارکـــ را در تـلـگـرامـــ دنـبـال کـنـیـد.